Sesongkortsalget er i gang!
Årets sesongkort er klart for salg.
Du kan kjøpe vanlig sesongkort eller dele opp betalingen via abonnement.
Hvordan kjøper jeg et abonnement?
Fremgangsmåten er den samme slik du gjør hver gang du kjøper en billett eller et sesongkort.
Har du sesongkort inneværende sesong kan du velge å fornye dette som et abonnement akkurat på lik måte som du gjør det vanlige sesongkortet.
Det er viktig at den informasjonen du legger inn er din egne personlige kontakt info da det er denne informasjonen vi bruker for å komme i kontakt med deg, og gi deg viktig info.
Bindingstid og oppsigelse
Abonnementet har en bindingstid på minimum tre måneder med én måneds oppsigelse. Abonnementet kan avsluttes basert på følgende:
Under bindingstid: Dato abonnementet blir ugyldig = kjøpsdato + 3 mnd – 1 dag
Etter bindingstid: Dato abonnementet blir ugyldig = neste betalingsdato – 1 dag
Eksempel oppsigelse etter bindingstid: Dersom du blir trukket 2. april, og du sier opp abonnementet 3. april, så vil abonnementet være gyldig frem til kokken 23:59 den 1. mai (neste betalingsdato – 1 dag). Du vil da ikke bli trukket i mai, og abonnementet skal fortsatt kunne brukes frem til 1. mai.
Du må aktivt avslutte abonnementet og du vil da miste alle fordeler og din faste plass. Ved tilfeller der betalingskortet er blitt ugyldig eller ikke har dekning e.l vil Follo HK kunne fakturere deg utestående.